Felhasználói fiók aktiválása
Ha hallgatóként nem tudja aktiválni magát
- A NEPTUNKOD@student.uni-pannon.hu címben a NEPTUNKOD helyére mindenképpen a saját neptunkódját helyettesítse be, pl BATMAN@student.uni-pannon.hu
- A NEPTUNKOD@student.uni-pannon.hu címe helyett NEPTUNKOD@student.mik.uni-pannon.hu címmel próbálkozik. Az egy másik rendszerhez tartozik, itt a mik nélküli címmel tudja magát aktiválni.
- NeÉÉÉÉHHNN formátumú jelszót mindenképpen nagy N betűvel kell kezdeni, pl. Ne19880629
- Ha nem találja az e-mail cím visszaigazoló üzenetet, nézze meg a SPAM mappában is, előfordul, hogy oda kerül
- Ha azt a hibát kapta, hogy nem találjuk azonosítóját, akkor a rendszer úgy látja, hogy nem rendelkezik aktív félévvel. Kérjük győződjön meg róla, hogy Neptunban bejelentkezett az adott félévre, és aktív hallgatói státusszal rendelkezik. Félév elején heti rendszerességgel szinkronizáljuk át a hallgatókat Neptunból, kérjük legyen türelemmel. Amennyiben a félév első hónapját követően nem tud belépni, írjon nekünk a halozat@uni-pannon.hu címre.